Literatuur

Een greep uit de boeken van Yvette Hooites Meursing

Speciaal voor CEO’s, CFO’s, Ondernemers, en andere Executives

De oprichter van het Institute for Character Intelligence Yvette Hooites Meursing heeft al meer dan 25 jaar ervaring opgedaan op het snijvlak van psychotherapie, coaching en supervisie waarin karakterintelligentie een rode draad vormt. Vanuit de expertise die zij op het gebied van karakterintelligentie heeft opgebouwd, heeft zij meerdere boeken (en ook e-books) geschreven. Hieronder een greep uit de boeken van Yvette Hooites Meursing.

I am the Leader (English)

This book explains in-depth influencing of behavior in individuals, teams and organizations. It discusses overcoming deep-rooted problems in the organization, team or individual and describes how these are resolved effectively.

It covers the application of knowledge of Character structures, as used in the Bio Energetics.

Karakterintelligentie (Nederlands)

Dit boek richt zich op ondernemers, leidinggevenden, adviseurs, trainers en coaches die uitmuntende resultaten uit zichzelf willen halen.

The Happy Client (Nederlands)

Boek gaat over mensen, klanten, en de strategie die ze hebben. Het gaat over de onderliggende klantbehoefte die elke klant heeft en die per klant verschilt. Over het ontwikkelen van duurzame relaties. En over het genereren van duurzame omzet voor je bedrijf. Het geeft je alle inzichten die je nodig hebt om aan te sluiten op je klant en zijn ongeschreven en geschreven regels, waardoor je je eindelijk meer verkoopt.  Je leert beter aan te sluiten beter op de klant, zowel in life als in taal die je kunt gebruiken voor de klant op je website. Hierdoor krijg je tevreden klanten en een optimaal resultaat in je bedrijf, zowel relationeel als financieel. Yvette Hooites Meursing is genomineerd met haar boek, The Happy Client, als coachboek van het jaar 2012 door de Nederlandse Orde van Beroepscodes.

Met The Happy Client leer je:

  • hoe je de relatie met je klanten verdiept, zodat zij jou meer in vertrouwen nemen
  • beter te communiceren bij de uitvoering van opdrachten
  • afbreukrisico’s te verminderen
  • sneller tot resultaat te komen
  • meer waarde voor je klant te creëren

Karakter in werk en organisatie (Nederlands)

Je krijgt antwoord op de vraag hoe het gedrag van een organisatie te veranderen door het toepassen van de kennis over karakterstructuren uit de Bio-energetica. Het is een beknopte gids, een richtingwijzer.

JA, ik meld mij aan voor tips & artikelen!

Karakterintelligentie, het kompas voor persoonlijke effectiviteit’.

Vul onderstaande velden in en ontvang het e-book direct in je mailbox.

dit veld niet invullen s.v.p.

Bekijk ook